Изгорелите газове сериозно вредят на здравето на пожарникарите!

Автомобилите с дизелови двигатели са предпочитани както за частни нужди, така и за специализиран транспорт у нас и по света. Дизеловите двигатели, работещи във всяка пожарна станция изхвърлят изгорели газове при запалване и загряване на пожарните и аварийни автомобили, при излизането им от станцията, както и при връщането им.

Изхвърляният дим е сложна смес от частици (сажди) и газове, съдържащи множество токсични субстанции. Много от тях са дефинитивно канцерогенни (бензол, арсен, формалдехид), а други се подозират в това. Изхвърляният дим съдържа и други вредни вещества като азотни окиси. В дългосрочен план, излагането на въздействието на тези димове се смята за толкова опасно, колкото и тютюневия дим. Тези изгорели газове и дим се разпростира в зоните, където пожарникарите се хранят, спят или пребивават. Той се просмуква и в дрехите им.

Единственият ефективен метод: улавяне и засмукване директно от ауспусите.

движение на изгорели газове при дизелови двигатели на пожарни автомобили

Неправилният начин                                                       Правилният начин

Екстракторните системи на Nederman са разработени специално за аварийни и пожарни автомобили. Отработените газове се отвеждат директно от ауспусите, единствения ефективен начин да се справим с този проблем. Повече от 100 000 системи Nederman, инсталирани по целия свят, са доказателство за това.

Ние можем да Ви предложим естракторна система Nederman, която да отговори на специфичните нужди на аварийната служба и да съответства на бюджета Ви, без значение от големината на станцията, размер/тип на автомобилите или честота на повикванията.

Ние имаме най-широката гама от продукти на пазара, както и значителен опит и знания в това как да изградим оптимално решение за вашите нужди.

В условията на остър дефицит от време и предварително заложен ограничен бюджет, ТАНГРА-АВ ООД достави и инсталира в пожарна станция на Летище София система MagnaTrack S за 4 противопожарни автомобила и система MagnaTrack SТ за 2 леки автомобила (авариен и линейка).

Разпределение на пожарна станция

Можете да видите начина на действие с това клипче.

Системите МАГНА са специално конструирани за многократна дългосрочна употреба в натоварени условия. Една релсова система може да обслужва до 4 пожарни коли или линейки. Системите МАГНА се предлагат за високо или ниско разположени ауспуси. В класическия вид засмукващата дюза надеждно се захваща с електромагнит към монтирана на автомобила котва. При пневматичния вариант – дюзата се раздува и обхваща ауспуха. Това позволява на една стоянка да се гарират различни автомобили.
Максималната скорост, с която може да се движи автомобил при напускане на депото е до 25км/ч.
Една релса може да бъде дълга 30м и може да се прилага и при проходни стоянки, където автомобилите винаги напускат през един изход, а се връщат през срещуположен вход. Ако няколко релси се обслужва от един вентилатор фирма ТАНГРА и НЕДЕРМАН предлагат решения за регулиране на неговите обороти така, че да бъде постигната икономия на енергия до 28%.